Skip to main content

MiSkriBa 2024 - 17 / 04 - Blodsvept

Bardhonek #MiSkriBa an jydh ha prompt hedhyw o skrifa bardhonek usi awenys gen darn a ilow, hag a rann titel an darn na a ilow. Karer metel-poos ov, hag an myttin ma yth esen vy ow koslowes orth an gan ma, Blodsvept gen Finntroll, war an fordh dhe'n ober... (gwydhyow a-is)

#NaPoWriMo poem of the day and today's prompt was to write a poem that is inspired by a piece of music, and that shares its title with that piece of music. I'm a big metal music fan, and this morning I was listening to this song, Blodsvept by Finntroll, on the way to work... (video below)


Blodsvept

Y kammav y'n karr

"dans glas yw junyes"

ha gortos polsik

ha'n jynn ow tommhe,

ha'n betyans ow tommhe.


Tabours a weskir,

notennow a dochir

hag yth esov ow trehedhes

kans mildir y'm skovarn.


Kist an vaglen a rogh

ow tremena tirwedhow

dyjiow koskus

a hunros a Radyo 4

ha levow hebaskhus

klappya'n myttin.


Mes yth ov vy

erbynn an ton

ow krackya yn statik

kowsoryon an Ford C-Max

loos ha leysek,

a lewyav war-rag,

a'm lew war-rag.


Fordhow a-dro ha golowysi rudh

a'm lett y'm sedh,

mes y tur an sonwedh

orth ow thenna der

an veister hanter-ygor,

ha my ow tenna

ow honan a'n A483.


Y harmav yn gis flogh

ow klowes lev an jowl

an kensa tro.

Y harmav yn le anewn

ha hanasa

my dh'y gavos

an nessa tro.


Mes y neyjav

war vysowek piano tredan,

usi an tonnow,

usi an tonyow,

ha'n kerri erel yn tiswar.


Hag an ger finek ow seni,

dell goselha riff daslavarus,

y stummav an ros-lewya,

ha lughesa sinel rudhvelyn

a-ves dhe’n kronkyans

y'm tyller parkya usadow.

Rockstar taw.


Blodsvept

I step into the car

“bluetooth connected”

and wait a moment

as the engine warms up,

as the beat warms up.


Drums beat,

notes ignite

and I am reaching

a hundred miles in my ear.


The gear box grunts

passing landscapes

of sleepy cottages

that dream of Radio 4

and the calming voices 

of morning chatter.


But I am

against the tune

crackling in the static

of the Ford C-Max’s speakers

grey and muddy,

I drive forward,

I am driven forward.


Roundabouts and red lights

block me in my seat,

but the soundscape continues

pulling me through

the half-opened window,

and I am pulling

myself from the A483.


I shout like a child

listening to the voice of the devil

for the first time.

I shout in the wrong place

and whisper

that I’ll get it

the next time.


But I’m flying

on an electric piano’s keys,

that are waves,

that are tunes,

and the other cars are unaware.


As the final word sings,

as the repeating riff quietens,

I twist the steering wheel,

and flash an orange signal

out of beat

in my usual parking place.

A silent rockstar.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ple'ma'n arghans?

Predhek. (English below) Ny wrav vy deskrifa oll an drolla 'ma lemmyn awos ow bos pur sur y hwodhowgh hwi an faktys seulabrys, mes:  Governans Pow Sows re hedhas pub skoodhyans arghansek rag an yeth Kernowek wosa  13 bledhen.   An dewis 'ma a dheuth dy' Yow seythen 'ma wosa Konsel Kernow dhe dhannvon y ombrofyans bledhynnyek rag an arghasans a   £150,000 a-varr y'n vledhen  . An yeth Kernowek re beu gwithys gans an Chartour Europek rag Yethow Ranndiryel po Bian a-dhia 2003, pan skoodhyans arghansek an governans a dhalathas. Hwi a yll sina petisyon erbyn an dewis 'ma omma: https://petition.parliament.uk/petitions/128474 Mes an hwarvos 'ma re wrug dhymm tybi a-dro dhe ble ha fatel yma'n governans Breten ow kwastya arghans ha pygemmys mona yw hemma? Awos ny gyv an yeth Kernowek saw   £150,000 an vledhen, po dhewgh ha dhymm, pris a nessa chi y'n Kernow dhe lower a bolitegoryon... Wel, nyns esa res dhymm hwilas yn lower.  Herwydh an Daily...

Etymology/Etymologieth: Why are we still underground!?

Post diwyethek, Sowsnek a-woles/Bilingual post, English below. Post diwyethek, Sowsnek a-woles/Bilingual post, English Below . _______ Mar hwi re redyas an dhew bost etymologieth diwettha, hwi a wor y karav geryow balweyth dhe'n pols ma, ha nyns yw an post ma dyffrans dhedha, drog yw genev - mar ny redsowgh an postow diwettha, mirewgh war an dhew gevren ma:  Post Onan Post Dew Ytho, hedhyw y fynnav kowsel yn-kever geryow Kernowek re beu asvebys dhe'n Sowsnek meur ras dhe'n diwysyans balweyth. Ny yllis vy trovya etymologieth oll an re ma, dell mar kyllowgh offra nebes gweres dhe leunhe'n bolghow, gesewgh kampol a-woles. Hwel Jenkin dhe Venyon (Awtour). Lemmyn, gwryllyn dalleth gans ger komparek dhe valweyth yn Kernow ha Dewnens Soth, hwel . Nyns yw gwreydh an ger ma pur gler, mes yma nebes keslinegow Kembrek dhodho:  chwil  (hwilas),  chwêl / chwŷl  (hwel, avel yn dom hwel po hwel dro). An geryow Proto-Keltek usi ogas dhe'n geryow ma yw...