Skip to main content

MiSkriBa 2024 - 14 / 04 - Luck

 Rag #MiSkriBa 14, res yw skrifa bardhonek a dheg linen po moy a dhalleth gen an keth ger. Awen an darn ma yw an levow bian a er y'm penn ha my owth assaya bos person gwir...

For #NaPoWriMo 14, we have been asked to write a poem of ten or more lines beginning with the same word. The inspiration for this poem are the little voices that babble in my head as I'm trying to be a real human...

Luck
Mar kalsen vy, yth evsen vy ow 'nafas yr heb y ankevi'n yeyn ha'y drefya dhe'n new.
Mar kalsen vy, y fynnsen gorra'n golgh yn-mes kyns an glaw dhe dhos ha dampnya'n hav.
Mar kalsen vy, y hworfennsen oll a'n ober chi dhe hebaskhe ow brys a bub preder.
Mar kalsen vy, y kavsen hansel yagh dhe nerthe ow horf gen dader bara glas koth.
Mar kalsen vy, y hylsen ponya pub dydh dhe-ves a dhelitys bewnans ha mos ha bos Adnois gay.
Mar halsen vy, yth omglowsen yn ta despit dhe'n reden klappya a grav orth ow dewlin.
Mar kalsen vy, y kowssen yn tiskwith dhe stoppya ow thavos plomm a vratha ow dens yn meth.
Mar kalsen vy, y kos'sen der an nos ha hunrosa'n hweg yn le hulevow toknys parkya.
Mar kalsen vy, y farwsen pub torn wosa fyllel a fetha kudynnow ow ollvys, yn ankombrus.
Mar kalsen vy, y tiswrussen ow dinythyans dhe sawya'n bys a'n bardhonek ma, ha bos luck.

Enough
If I could, I would drink my fresh cuppa without coldly forgetting it and spitting it into the sink.
If I could, I would put the washing out before the rain comes and damns the summer.
If I could, I would finish the housework to calm my mind of every worry.
If I could, I would have a healthy breakfast to fuel my body with the goodness of old blue bread.
If I could, I would go running every day away from the pleasures of life and become a gay Adonis.
If I could, I would feel well despite the chattering bracken clawing at my knees.
If I could, I would tirelessly speak to stop my lead tongue from biting my teeth in shame.
If I could, I would sleep through the night and dream sweet dreams instead of parking ticket nightmares.
If I could, I would die every time I failed to defeat my universe's problems, embarrassingly.
If I could, I would undo my birth to save the world from this poem, and be enough.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ple'ma'n arghans?

Predhek. (English below) Ny wrav vy deskrifa oll an drolla 'ma lemmyn awos ow bos pur sur y hwodhowgh hwi an faktys seulabrys, mes:  Governans Pow Sows re hedhas pub skoodhyans arghansek rag an yeth Kernowek wosa  13 bledhen.   An dewis 'ma a dheuth dy' Yow seythen 'ma wosa Konsel Kernow dhe dhannvon y ombrofyans bledhynnyek rag an arghasans a   £150,000 a-varr y'n vledhen  . An yeth Kernowek re beu gwithys gans an Chartour Europek rag Yethow Ranndiryel po Bian a-dhia 2003, pan skoodhyans arghansek an governans a dhalathas. Hwi a yll sina petisyon erbyn an dewis 'ma omma: https://petition.parliament.uk/petitions/128474 Mes an hwarvos 'ma re wrug dhymm tybi a-dro dhe ble ha fatel yma'n governans Breten ow kwastya arghans ha pygemmys mona yw hemma? Awos ny gyv an yeth Kernowek saw   £150,000 an vledhen, po dhewgh ha dhymm, pris a nessa chi y'n Kernow dhe lower a bolitegoryon... Wel, nyns esa res dhymm hwilas yn lower.  Herwydh an Daily...

Etymology/Etymologieth: Why are we still underground!?

Post diwyethek, Sowsnek a-woles/Bilingual post, English below. Post diwyethek, Sowsnek a-woles/Bilingual post, English Below . _______ Mar hwi re redyas an dhew bost etymologieth diwettha, hwi a wor y karav geryow balweyth dhe'n pols ma, ha nyns yw an post ma dyffrans dhedha, drog yw genev - mar ny redsowgh an postow diwettha, mirewgh war an dhew gevren ma:  Post Onan Post Dew Ytho, hedhyw y fynnav kowsel yn-kever geryow Kernowek re beu asvebys dhe'n Sowsnek meur ras dhe'n diwysyans balweyth. Ny yllis vy trovya etymologieth oll an re ma, dell mar kyllowgh offra nebes gweres dhe leunhe'n bolghow, gesewgh kampol a-woles. Hwel Jenkin dhe Venyon (Awtour). Lemmyn, gwryllyn dalleth gans ger komparek dhe valweyth yn Kernow ha Dewnens Soth, hwel . Nyns yw gwreydh an ger ma pur gler, mes yma nebes keslinegow Kembrek dhodho:  chwil  (hwilas),  chwêl / chwŷl  (hwel, avel yn dom hwel po hwel dro). An geryow Proto-Keltek usi ogas dhe'n geryow ma yw...